Sociaal leren

2024-12-02 15:50:26

Gepost in: Auteur:

{title}bonus offer unibet code Laatstgenoemde miste de ‘Royal Flush Jackpot’ omdat hij hier niet voor mee speelde. De Royal Flush Jackpot stond op €4500 op het moment dat John Geenen een Royal Flush kreeg. 1561 Mensen gingen u voor!magic red casino hrvatska Deze jackpot kan oplopen totdat hij gewonnen wordt door een speler.Winnaar wil anoniem blijvenDe winnaar heeft ervoor gekozen om anoniem te blijven.Niet in aanmerking voor Ronline casino geen storting bonusoyal Flush JackpotIn dit pokerevenement is het mogelijk om mee te spelen voor een ‘Royal Flush Jackpot’.mr green casino youtube

maria casino minsta insattning

boo casino 7 euro000/60. Zo ging Sebas Kuiper eruit als 138e met zijn Koningen tegen twee spelers met A, Q.000 miljoen stack op dit moment gebeiteld. Nusret Atmaca volgt met 5. Deze hand leverde hem een gezonde stack van ruim 3,4 miljoen op. De ene na de andere poker speler kon zijn/haar gewonnen prijs innen aan de kassa van Holland Casino Venlo.top online casino in philippines

slots wolf magic download

free spins no deposit new zealand"(Vereist)" geeft vereiste velden aan En dit slechts met een inleg van € 180.Shuffle up and DealDagonline casino geen storting bonus 2 van dit evenement startte met 177 overgebleven spelers.holland casino breda adres De Royal Flush Jackpot stond op €4500 op het moment dat John Geenen een Royal Flush kreeg.000/60. Terwijl dit gebeurde waren er nog een aantal bad beats die noemenswaardig zijn.white lion casino auszahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >