Sociaal leren

2024-09-09 06:33:10

Gepost in: Auteur:

{title}orange geant casino angers Wordt er dubbel gegooid dan betekent dat een extra beurt.Verberg uitleg Bij deze online casino's speel je Monopoly Big Baller: Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Jacks.Bonuskaart vol dan speel je MonopolyMultipliersAls de ballenmachine aan het draaien is komt tijdens het spel regelmatig Mister Monopoly in beeld.neue casino online echtgeldHet wordt een feest. Wij adviseren om sowieso altijd op de bonuskaarten in te zetten. Wij adviseren om sowieso altijd op de bonuskaarten in te zetten.blackjack online for free classic

casino 2000 slot machine free

movie with black jackFeiten Provonline casino games with real moneyiderEvolutionSpel TypeLive Game ShowRTP96,1 %Min. Mister Monopoly neemt je mee naar het Monopoly Board en het spel begint. En ook dit jaar gaat de beste provider van live casino spellen ons niet teleurstellen. Voor 3 rondes op het bord moeten er drie specifieke nummers getrokken worden. Hier kunnen echt gigantische prijzen gewonnen worden.Waar kan ik het spel spelen?online roulette fixed

slots heart casino free slot

big 5 casino no deposit bonus 2022Er worden twintig ballen achter elkaar getrokken. De waarde van je inzet mag per kaart verschillen. Wordt er dubbel gegooid dan betekent dat een extra beurt.casino monte carlo monaco Naast de vier bingo kaarten staan ook nog 2 bonus kaarten. Dit in tegenstellking tot Monopoly Live waarbij het twee en vier rondes zijn. Bij aanvang van het spel zie je in je beeld vier bingo kaarten.no deposit bonus codes 2022 nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >