Sociaal leren

2025-04-28 20:09:30

Gepost in: Auteur:

{title}slots casino meaning Het heeft ze dan ook aardig wat gekost omdat de zwendel daarna gewoon doorging. Zij schakelden er talloze familieleden voor in die ze konden vertrouw Maximum bedrag dat op de bonus Pachinko mag worden ingezte is €125 per spel.poker king online-texas holdem geaxgame Door de multipliers kreeg hij 5001x zijn inleg terug. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Het kan zomaar zijn dat jij een bonusbedrag kiest dat veel minder is dan de keuze van een andere speler.party casino online bonus code

slotwolf betrouwbaar

betrouwbaar online casino Dat maakt het wel heelonline casino games usa interessant. Er zijn ook nog 4 verschillende bonussen over diverse vakken van het rad verdeeld. Het is dus gewoon een kwestie van tijd wanneer er opnieuw een miljoenen jackpot zal vallen bij dit spel. 1561 Mensen gingen u voor! Ook dat is Crazy Time. De Tran familie gebruikte hier een eenvoudige doch bijzonder effectieve manier om dit te doen en begon ermee aan het begin van deze eeuw.van lambaart holland casino

casino online play

online games poker governor Die multiplier wordt gekopppeld aan een van de mogelijke uitkomsten van het rad.Waarom was hun manier van bedrog nu zo succesvol? 1 op de 6 draaien valt er een bonus.las vegas casino house"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het echtpaar werkte in een casino in San Diego en had een plan uitgedacht om de casino’s in de VS te bedotten en ze geld afhandig te maken. 1 op de 6 draaien valt er een bonus.giochi gratis online roulette francese

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >