Sociaal leren

2025-04-26 09:43:26

Gepost in: Auteur:

{title}amsterdam casino texas holdem Later werden hier nog heel wat grote namen aan toegevoegd. Vooral het laatste, speel met de profs, werd vrij goed nageleefd bij de aanbieder. De tafels waren voornamelijk voor de elite grinders en trokken veel mensen als toeschouwers.n1 casino partner De high stakes bij het internet kwamen ook steeds meer naar voren.000 beschikbaar. Bij Full Tilt waren de inzetten direct een stuk hoger.online casino best review

mega star casino in oklahoma

online casino welkomstbonus zonder storting000 en een vergoeding van een deel van de spelers moest daarna betaald worden. Bij pokeren in het online casino waren deze hoge inzetten er voornamelijk toen verschillende websites begonnen. Zo was Blom vaak betrokken bij potten die opliepen tot meer dan €1. Hiermee was het punt bereikt dat de echte high rollers aan de slag konden gaan. In een rapport van Kahnawake Gaming Commission zou het om ongeveer €22. Verschillende beroemde profs, waaronder Phil Ivey, Antonius, Gus Hansen en Maonline casino games ontariotusow, kwamen op de toernooien af.online casino cashback

big win casino valkenburg adres

win win casino000 gaan. Dankzij het account dat hij gebruikte kon hij op voorhand alle kaarten van de tegenstanders zien en dat kon in zijn voordeel gebruikt wonline casino games ontarioorden. De rijkste spelers kregen hierdoor vrij spel om nog meer geld te kunnen verdienen aan een potje poker.karamba casino rezension Je kunt zowel online als fysiek poker spelen met het door jou gekozen budgetDe eerste jaren van internetpokerEind jaren negentig, begin 2000 kwamen de eerste online pokerrooms op de markt. Hiermee was het punt bereikt dat de echte high rollers aan de slag konden gaan. De inzetten zijn echter in de loop der jaren wel flink achteruitgegaan.monte carlo casino dreb code 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >