Sociaal leren

2024-12-02 14:30:42

Gepost in: Auteur:

{title}casino rewards slotsnl Lees review LeoVegas Lees review Voorwaarden Casino Bonus:Minimale storting: €20Rondspeelvoorwaarden: 30xMaximale bonus: 100% tot maximaal €250Klik hier voor alle bonusvoorwaarden×Snel naar: BonussenReviewSpellenPartnersBetalenAccount aanmakenInstructiesFAQ Snel naar Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?Je moet minstens 24 jaar oud zijn om deel te nemen aan deze promotie. Wat ons betreft is Casino777 een echte aanrader!online gokken nederland belastingHoe zit het met de bonussen van Unibet?Inzetten op tafelspelen (zoals roulette en blackjack) komen niet in aanmerking. Plaats een storting3.j crew black jacket womens

gokken paysafecard

e transfer online casinos 1561 Mensen gingen u voor! Welke kies jij?1."(Vereist)" geeft vereiste velden aanJe moet minstens 24 jaar oud zijn om deel te nemen aan deze promotie.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!top 10 online casino no deposit

casino winnings on taxes

holland casino breda jarig 1561 Mensen gingen u voor! Zet in en maak gebruik van je Free SpinsWelkomstbonus Casino» De welkomstbonus voor het casino is 125 Free Spins van €0,40 bij een inzet van €25!van games is er altijd wel een leuk spel te vinden om te spelen.casino sloterdijk amsterdamnl het casino te bezoeken en eventueel te registreren!Hoe zit het met de bonussen van Unibet?"(Vereist)" geeft vereiste velden aan12 win casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >