Sociaal leren

2024-10-04 10:22:54

Gepost in: Auteur:

{title}uitleg gokkast holland casino 1561 Mensen gingen u voor! Betalen Wij hebben gekozen om via iDeal te storten. Home › Instructie › Hoe betaal ik uit bij Kmaria casino telefoonnummer"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Klik op het plusje Op de homepagina van Kansino, nadat je bent ingelogd, zie je rechts bovenin een plusje.Klik op “Ga verder“.psv online gokken

holland casino 24 uur open amsterdam

holland casino multi poker jackpot Het bedrag wordt direct toegevoegd aan je account. Nadat je op “Storting” hebt geklikt, wordt je doorgestuurd naar een QR-code van jouw bank. We laten je zien hoe je dit doet.6.Klik op “Ga verder“. 1.geld maken met gokken

holland casino poker eindhoven

las vegas casino house Op dit e-mailadres word je op de hoogte gehouden van wanneer LiveScore Bet live zal gaan. Wij houden je op de hoogte!Klik op “Ga verder“.777 casino drive cherokee north carolina directions Wij houden je op de hoogte! Kies een bedrag Vervolgens krijg je dit menu te zien. Klik daarna op “Opwaarderen“.holland casino vacature kok

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >