Sociaal leren

2025-05-15 01:55:07

Gepost in: Auteur:

{title}geld winnen met online spelletjespslag ziet zijn de zoete snoep kleurtjes. De presentator heeft zelf ook een outfit aan die perfect past bij het zoete snoep thema. 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candyland ook mobiel spelen?best casino online paypal Je kan er ook voor kiezen om alleen op de bonusspellen in te zetten. Inzetlimieten kunnen per casino verschillen. De presentator loopt hierheen en je krijgt een gokkast te zien die ook weer bij het thema past.gran casino nederland

one casino review

prive 21 casino Helemaal onderaan zie je waarop het rad eerder is op gevallen. Maximaal kun je €500 inzetten per ronde. Ons zoete oordeel over Sweet Bonanza CandylandWe kunnen concluderen dat Sweet Bonanza Candyland er in ieder geval aantrekkelijk uitziet. Maximaal kun je €500 inzetten per ronde. Het kan ook zo zijn dat het balletje langs een leeg vakje komt. Dit kan ook gunstige bedragen opleveren.slot golf 4 werkt niet

bingo casino scheveningen

free 5 euro casino Zo kun je toch zien wat het spel inhoudt en welke bonussen er gespeeld kunnen worden.000 keer je inzet kan winnen.De Sugar Bomb maakt het spel nog een tikkeltje interessanter, omdat je hier niet eens onetbet casino slots rtp De achtergrond lijkt op een snoep sprookjesland en in het midden staat het grote rad. Je moet dan op een balletje gaan gokken waarvan jij denkt dat die de meest gunstige waarde heeft. Boven deze gokkast staat Sweet Spins op een zoete aantrekkelijke manier.cash bandits 2 free spins no deposit 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >