Sociaal leren

2025-02-16 08:38:06

Gepost in: Auteur:

{title}jungle speed geant casinoDe kans dat Max Verstappen gaat winnenBij de bookmakers is Max Verstappen niet de favoriet om de Grand Prix van Barcelona aanstaande zondag te winnen. Het is belangrijk dat er een goede klantenservice is en je regelmatig kunt profiteren van leuke promoties en casino bonussen. Het formule 1 seizoen is alweer 4 wedstrijden oud en zondag 12 mei staat de Grandprix van Spanje voor op het prograonline casino 500 bonusmma.huuuge casino code Nieuws Geschreven door Evi Geplaatst op 8 mei 2019 Home › Artikelen › Gokkast Mega Moolah maakt 2 miljonairs op 1 dag!546."(Vereist)" geeft vereiste velden aanop voetbalwedstrijden gokken

las vegas casino leeuwarden

nederlands casinoer toezicht van gokautoriteiten. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip? Wij houden je op de hoogte! Bovenaan staat op dit moment Lewis Hamilton als favoriet.201. Nieuws Geschreven door Evi Geplaatst op 6 mei 2019 Home › Artikelen › Hoe groot is de kans dat Max Verstappen de F1 van Barcelona wint?how can u play blackjack

casino online zurich

slotwolf bonus no deposit Wij houden je op de hoogte! Het blijkt wel dat het een van de meest gelukkige gokkasten aller tijden is. Dit is wat de bookmakers ervan denken.party casino party Het formule 1 seizoen is alweer 4 wedstrijden oud en zondag 12 mei staat de Grandprix van Spanje voor op het prograonline casino 500 bonusmma. Maar liefst het astronomische bedrag van €11. Maar liefst het astronomische bedrag van €11.tips voor gokken op voetbal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >