Sociaal leren

2025-07-08 19:57:36

Gepost in: Auteur:

{title}magic red casino free spins8.BetCity reviewWe kunnen ons voor Bevestig je e-mailadres Je hebt een e-mail ontvangen van BetCity waar ze je vragen om op een bevestigingslink te klikken om jouw e-mailadres te bevestigen.sportweddenschappen snookerOm een van de bonussen te ontvangen dien je minimaal €20 te storten.Het geld komt aanBij BetCity zie je een pop up met de informatie dat er geld is ontvangen en verwerkt, ook zie je hoeveel je ontvangt.Het minimale stortbedrag voor deze bonus is €10.holland casino breda review

online blackjack live casino

club fruit machines €20.Bepaal wat en hoe je wilt stortenJe bent nu op de pagina waar je aan kan geven hoeveel je wilt storten en met welke betaalmethode.ld moet je nu normale persoonsgegevens toevoegen zoals telefoonnummer, bankrekening en adres.€50 Free Bet bij je eerste stortingStort minimaal €20 om gebruik te maken van deze welkomstbonus. De maximale inzet is €10. Deze bedraagt tot wel €100 aan free spins.marie osmond at casino rama

fruitmachine classtools

casino in euro Wijk je later af van de door jou aangegeven grenzen, dan is dat een signaal voor het casino dat er wat aan de hand zou kunnen zijn.Het minimale stortbedrag voor deze bonus is €10. €20.casino games google play Deze bedraagt tot wel €100 aan free spins. BetCity heeft het recht uitbetalingsverzoeken niet toe te kennen als ze een verdacht speelpatroon zien.Het is belangrijk dat je kijkt of er een of meer bonussen beschikbaar zijn voor jou.online casino 2022 usa

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >