Sociaal leren

2025-05-19 03:48:27

Gepost in: Auteur:

{title}top 100 online casino 1. Je kunt het spel momenteel nog niet spelen, maar naar verwachting komt het in het tweede kwartaal van 2023 live. Open het spel Om te beginnen met spelen moet je het spel openen.las vegas casino reservations Je speelt dit live casino spel zoals je roulette speelt, maar dan met Crazy Time als bonusspel.000. Je begint het spel door een inzet naar keuze te plaatsen.beste online casino spel

lucky days casino 20 free spins

free spins no deposit australian pokies Je speelt dit live casino spel zoals je roulette speelt, maar dan met Crazy Time als bonusspel. Er zijn veel verschillende soorten inzetten mogelijk.Red Door Roulette is een live casino spel van Evolution. De waarde is minimaal x2 en maximaal x20. Deze komt tot stilstand en zal onthullen hoeveel willekeurige getallen een bonusnummer krijgen. Mini slot Terwijl de croupier na alle inzetten het balletje in het roulettewiel laat draaien, zal de mini slot gaan draaien.holland casino multi poker jackpot

bwin casino recensioni

betchan casino no deposit bonus codes 2022 Als het rouletteballetje uiteindelijk eindigt op een bonusnummer met multiplier, zal het bonuswiel van Crazy Time vermenigvuldigd worden met de toegewezen multiplier. De waarde is minimaal x2 en maximaal x20. De Crazy Time bonuswiel-segmenten zullen dan vermenigvuldigd worden met de bijbehorende multiplier.casino games 88 fortunes 3. Daarna zal de mini slot gaan draaien en bepalen hoeveel willekeurige nummers meedoen voor Komt het balletje terecht op een nummer waarop jij ingezet hebt, die geen sleutel bevat, dan is je uitbetaling 19:1.texas holdem poker online free versi lama

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >