Sociaal leren

2024-11-05 05:18:08

Gepost in: Auteur:

{title}russian roulette isn't the same without a gun Black Card houders parkeren dan ook voor slechts €3 per bezoek. Wij houden je op de hoogte!Vervoer en parkerenWanneer je eventueel bij Holland Casino Zandvoort gaat gone casino einzahlungsbonusokken zal het je bovendien aan bereikbaarheid ook zeker niet ontbreken.crown casino online blackjack In 1977 opende de vestiging in Zandvoort haar deuren voor het eerst. Wij houden je op de hoogte! Heb je een Platinum of Diamond Card?live casino evo

loyal casino ideal

russian roulette 1 hourVoordeel is wel dat het midden in het centrum vone casino einzahlungsbonusan Amsterdam ligt dus makkelijk te combineren met een krogbezoek of een andere activiteit. Zo kun je onder andere Roulette en Blackjack spelen tegen echte dealers. Black Card houders parkeren dan ook voor slechts €3 per bezoek. Dit alles begint bij de vele speelautomaten die beschikbaar zijn. Geregeld staan er top artiesten op het programma om de gasten een ultieme avond te laten beleven. Een enorm spelaanbod en een geweldig restaurant.online blackjack australia free

holland casino poker series

mr james casino bonus code Bovendien kun je tijdens speciale avonden ook allerlei evenementen genieten. Kortom een prachtig casino. De landelijke Mega Millions Jackpot is daarbij natuurlijk het perfecte voorbeeld.j crew black jacket Geregeld staan er top artiesten op het programma om de gasten een ultieme avond te laten beleven. Uiteraard wordt het eten bij dit restaurant met grootse zorg bereid. Wij houden je op de hoogte!casino games xbox 1

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >