Sociaal leren

2024-10-04 10:33:45

Gepost in: Auteur:

{title}wolf slot machine video 1561 Mensen gingen u voor! Wij houden je op de hoogte!n.gratis gokkasten spelen topshot 1561 Mensen gingen u voor! Het spelaanbod dient te worden aangedreven door RNG software voor willekeurige uitkomsten. Je speelt immers altijd alleen tegen het huis en hebt verder niets met andere spelers te maken.the jack casino

jackpot mobile casino 5 free

karamba casino einloggenn.Veel mensen prefereren live casinoDe voordelen zijn talrijk De casinosites die wij getest hebben beschikken immers alleen over de benodigde licenties en hebben een live casino beschikbaar.Voordelen van een live casino Op zoek naar de voordelen van een live casino? Naast de uitleg die continu door een dealer gegeven wordt kun je dus ook zelf een gesprek aangaan. Je kijkt dus zelf aan de speeltafel mee om alle handelingen te volgen. Ga jone casino drive paradise islande bij een live casino gokken op één van de spellen?casino777 suisse

win casino jackpot

casinos bonus codes Dan kun je altijd terecht met meerdere personen tegelijk. Klik op één van de casino’s die wij vermelden en je kunt altijd veilig terecht. Je stelt dat je vraag via de chat en de dealer zal deze live voor je beantwoorden.online voetbal gokken Welke casino’s betrouwbaar zijn? Wij houden je op de hoogte!Zelf eens online roulette spelenWe geven je het dringend advies om alleen te spelen bij online casione casino drive paradise islandno's met een Nederlandse licentie.huuuge casino 250 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >