Sociaal leren

2025-07-08 19:14:05

Gepost in: Auteur:

{title}free online poker games with fake money Ook wordt de kleur weggestreept van de kaart, als dat nog niet was gebeurd. Je speelt Slingo Monopoly door te dobbelen met 2 dobbelstenen. Op de 5 keer 5 speelkaart moet je zoveel mogelijk straten en kaarten verzamelen.free online texas holdem poker no registration Slingo Monopoly heeft een heel gaaf grafisch design die net doet lijken op een echt Monopoly bordspel. Zodra je er in uitkiest wordt de kaart omgedraaid en je wordt dan verplaatst met je pion naar de kaart die je hebt gekozen. Je speelt Slingo Monopoly door te dobbelen met 2 dobbelstenen.bwin casino höchster gewinn

roulette online bet

best casino online paypalDe geluidseffecten die de makers in dit spel hebben verwerkt brengen net even die extra dynamiek en spanning mee. Als je geen interesse hebt in die ouderwetse bordspellen, maar je wel een fervent online slot speler bent dan kan Slingo Monopoly uitkomst bieden. De blauwe straten het meest, keer 10. Dit spel heeft veel van dezelfde spanning dan het bordspel en daarnaast is het mogelijk om grote geldbedragen te winnen.Hoe speel je deze variant?94%.casino bonus on betfair

casumo casino sign up

online poker group games Tijdens het spelen kan je maximaal 200 keer je inzet terugverdienen.Hoe speel je deze variant?ThemaJe mist wat als je nog nooit een echt Monopoly spel hebt gespeeld.bob casino opinie Zodra je hierop landt gaat de bonus ronde van start. Kies voor Deal or No Deal Slingo bij het online casino Ga naar een online casino met een Nederlandse vergunning dat ook Slingo spellen aanbiedt. Je kan genoeg spanning verwachten en er zijn grote bedragen te winnen.de beste online casino's

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >