Sociaal leren

2025-01-18 11:06:53

Gepost in: Auteur:

{title}casino bonus for newBetaalmethodenJe hebt bij Interwetten keuze uit verschillende betaalopties.Je kan genieten van live spellen, zoals roulette, blackjack, baccarat, poker en nog veel meer. Klik op “Betalen“.blackjack 21 side bet Klik op één van de opties om door te gaan naar storten. En als je liever direct te woord wordt gestaan, kun je ook bellen naar het bedrijf.Je kunt ook zelf een e-mail opstellen en deze versturen naar [email protected].the jack casino cincinnati

888 casino awaiting proceb

best casino bonus nederlandNaast de bekende live tafelspellen, heeft Interwetten ook verschillende Game Shows in het assortiment. Storten Je krijgt hier een keuze uit de twee bonussen. Verberg uitleg Casino informatie Websitehttps://www.Je kan genieten van live spellen, zoals roulette, blackjack, baccarat, poker en nog veel meer.com Bezoek de website van Interwetten. Ja, als nieuwe speler kun je bij Interwetten gebruikmaken van een leuke welkomstbonovoline online casino echt geldnus.best online casino to win money

gokken met bellen

maria casino fi Klik op “Betalen“. Klik op “Betalen“.Nu zijn de volgende betaalopties mogelijk:BetaalmethodeMinimale stortingVisa€10Mastercard€10Diners Club€10VPAY€10Klarna/Sofort€10MuchBetter€10Bankoverschrijving€10Maestro€10Skrill€10Neteller€10EcoPayz€10Paysafecard€10KlantenserviceHeb je vragen of klachten, dan kun je deze op verschillende manieren indienen.gta 5 online casino blackjack4. Het telefoonnummer daarvoor is 0800-880998. Je krijgt 100% over je eerste storting tot maximaal €100.wildz casino tipps

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >