Sociaal leren

2024-12-13 18:55:53

Gepost in: Auteur:

{title}online casino xb777 1. Bij de categorieën 2 tot 5, 6 tot 9 of J tot A is dit 2,89. Zet je in op ‘Snap’, waarbij de nieuwe kaart dezelfde waarde heeft als de basiskaart, kun je 12,06 keer je inzet winnen.casino win noise Daarna klik je op de bet-opties waarop je een inzet wilt plaatsen. 4. Heb je de juiste voorspelling bij de sidebet ‘Rood of Zwart’, krijg je 1,92 keer je inzet terug.4 aces casino las vegas

unibet casino poker

holland casino 21+3 Gelukkig staat de mogelijke uitbetaling tijdens de volgende ronde voor elke inzetoptie beschreven. Met het serieuze maar toch enthousiaste karakter van de dealers en de eenvoudige gebruikersinterface is het heel makkelijk snel een potje op te pakken en mee te spelen. De kaart wordt getrokken Nadat de inzet geplaatst is en de 15 seconden voorbij zijn, begint de ronde.Ook de RTP van Live no deposit bonus casino 2022Hi-Lo kan wat verschillen per aanbieder. Gelukkig staat de mogelijke uitbetaling tijdens de volgende ronde voor elke inzetoptie beschreven. Een strategie hanteren bij Live Hi-Lo is dus vrijwel zinloos.trada casino paysafecard

sugar casino in philadelphia pa

bonus f f casino w31Sidebets van Hi-LoOm het basisspel van Live Hi-Lo net iets spannender te maken, is maker Playtech met een aantal sidebets op de proppen gekomen. Dit alles wordt gedaan vanuit Letland, waar Playtech allerlei eigen studio’s heeft. Hier dragen de simpele spelregels en het nog simpelere einddoel natuurlijk ook aan bij.magic red casino slovenija Gelukkig staat de mogelijke uitbetaling tijdens de volgende ronde voor elke inzetoptie beschreven. 4. Dan is de de volgende stap een inzet kiezen.holland casino roulette minigame

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >