Sociaal leren

2025-01-16 12:30:21

Gepost in: Auteur:

{title}eurocazino mobile Voer verdere gegevens in Nadat je je e-mailadres geverifieert hebt, moet je verdere gegevens invullen.Verberg uitleg Meer uitleg over tombola Hoe stort je bij tombola? De QR-code die je op je scherm ziet kan je openen op je bank, en op die manier wordt gekeken of je de juiste leeftijd hebt.n1 casino affiliates Uploaden vannl.unibet een identiteitsdocument Kies welk document dat je wilt uploaden.8. Wij houden je op de hoogte!gratis casino spellen

kroon casino bonus

sportweddenschappen nationale loterijIn elke bin Ga naar tombola.8,2 Speel bij tombolatombola tombola is de grootste aanbieder van online bingo in o. De QR-code die je op je scherm ziet kan je openen op je bank, en op die manier wordt gekeken of je de juiste leeftijd hebt. Later waren ze de eerste die de stap naar online hebben gezet. Identiteitsbewijs controleren Nadat je de twee foto’s hebt opgestuurd, wordt je identiteitsbewijs gecontroleerd.win river casino upcoming events

wat is de beste goksite voetbal

casino games with diceVerberg uitleg Meer uitleg over tombola Hoe stort je bij tombola?3. Als je dit hebt gedaan is je registratie voltooid en heb je een account gemaakt op tombola!free online slots casino world Controle van je leeftijd Na dat je op ‘ga verder’ hebt geklikt, wordt er via jouw eigen aangegeven bank gekeken of je ouder bent dan 18.2. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een account aanmaken en je telefoonnummer verifiëren.russian roulette kpop

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >