Sociaal leren

2024-10-13 07:21:36

Gepost in: Auteur:

{title}magic red casino app De minimale inzet op een speelautomaat is afhankelijk van een aantal zaken. Welke handen er gevormd kunnen worden voor een winst is per video poker soort verschillend. Wild symbolen als vervanger, Scatters symbolen voor het winnen van free spins en bonusspellen.fruitkist club 2000 Een legaal casino is een casino of speelhal met een vergunning van de overheid. Dan is de minl unibetnimale inzet een veelvoud van deze €0,01.Klassieke slots Onder de speelautomaten die gespeeld kunnen worden vind je uiteraard ook de klassieke slots terug.blackjack spelen online gratis

casino bonus 2022 österreich

21 o black jack Welke handen er gevormd kunnen worden voor een winst is per video poker soort verschillend. Wild symbolen als vervanger, Scatters symbolen voor het winnen van free spins en bonusspellen.Als je zelf kunt kiezen met hoeveel winlijnen er gespeeld wordt is de minimale inzet doorgaans slechts €0,01 per draai. Een videoslot is een speelautomaat die doorgaans met 5 rollen is uitgevoerd. De minimale inzet op een speelautomaat is afhankelijk van een aantal zaken. Als je namelijk liever een videoslot of jackpot slot speelt is dit ook mogelijk.white lion casino bonus sans depôt

online casino you can pay by phone bill

euro casino 18nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Extra functies komen bij de klassieke slots minder voor, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat deze geen hoge winsten op kunnen leveren. Het kan daarbij zijn dat deze ingericht zijn 3 rollen, maar ook dat er een basisspel en bovenspel aanwezig is om mee te winnen.huuuge casino install Dit tenzij er een hogere minimale muntwaarde gehanteerd wordt. Slots als Hall of Gods, Mega Fortune en Arabian Nights zijn hier goede voorbeelden van. Speelautomaten in Nederland worden getsest door het ijkwholland casino jackpot gewonnen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >