Sociaal leren

2025-01-19 09:34:09

Gepost in: Auteur:

{title}slot machines gratis Dit spel heeft veel van dezelfde spanning dan het bordspel en daarnaast is het mogelijk om grote geldbedragen te winnen. Zodra je er in uitkiest wordt de kaart omgedraaid en je wordt dan verplaatst met je pion naar de kaart die je hebt gekozen.PrijzenHet grote doel van Slingo Monopoly is dus om die extra vijf op een rij te krijgen binnen de speelkaart.online roulette is fixed Je speelt Slingo Monopoly door te dobbelen met 2 dobbelstenen. Dit spel is van Slingo Originals en die zijn Engels. Ook wordt de kleur weggestreept van de kaart, als dat nog niet was gebeurd.leo vegas live casino

roulette free online live

n1 casino 10€ Je speelt Slingo Monopoly door te dobbelen met 2 dobbelstenen. Hoe beter de prijs, des te hoger de prijs voor een extra spin. Dat betekent dat je ook hier een 5 keer 5 speelkaart hebt en je zoveel mogelijk Slingo's moet vrijspelen. Het is dus elke keer weer afwegen of het de moeite waard is extra spins te nemen.De geluidseffecten die de makers in dit spel hebben verwerkt brengen net even die extra dynamiek en spanning mee. Het spel schudt de kaarten en jij moet er één uitkiezen.live casino history

gokken op sport nederland

online casino bonus nederlandje door vijf op een rij te krijgen binnen de 5 keer 5 speelkaart. Dat zijn wat betreft Slingo Monopoly betreft 5 straten op een rij. Die ligt op dit moment op 95.casino rewards mega vault millionaire Het grafisch design van Monopoly Slingo lijkt net op het echte bordspel en het lijkt tijdens het spelen of je net het echte bordspel aan het spelen bent. Zoals bij alle Slingo spellen kan je aan het einde extra spins kopen, waardoor je meer kans krijgt om Slingo's of kleuren vrij te spelen. Dit spel heeft veel van dezelfde spanning dan het bordspel en daarnaast is het mogelijk om grote geldbedragen te winnen.idle heroes casino rewards

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >