Sociaal leren

2024-12-14 14:41:45

Gepost in: Auteur:

{title}monopoly live casino online De pioniers in de gokindustrie zijn NetEnt, Microgaming, Playtech en Evolution Gaming. De pioniers in de gokindustrie zijn NetEnt, Microgaming, Playtech en Evolution Gaming. Als de avonturier zelf wordt uitgekozen en je krijgt volle bak dan win je deze maximale uitbetaling.best online casino apps real money Genoeg andere videoslots bieden enorme uitbetalingen tot wel 500. Stand staat voor het passen, en tevreden zijn met het totaal dat je al hebt. De Mega Fortune videoslot biedt ook enorme jackpot prijzen en heeft al vele spelers gelukkig gemaakt.spin hp iphone 11 gratis

mr p online casino

online casino best 2022000 euro per draai. Hit staat voor het nemen van een extra kaart. Check hier waar je de beste casino bonussen kunt claimen. Tafelspellen staan erom bekend veel high rollers te trekken. Heb je het geluk eens aan je zijde? Het kan ook zijn dat je past omdat je niet wilt riskeren dat je hand over de 21 heen gaat.rysk roulette spel

simple casino erfahrungen

no deposit casino bonus quickspin Je begint met het kijken naar welke casino spellen in de lobby van het online casino te vinden zijn. Als de avonturier zelf wordt uitgekozen en je krijgt volle bak dan win je deze maximale uitbetaling.nl.magic red casino telefonnummer Online videoslots hebben verscheidene bonus features om spelers te stimuleren tot spelen.Meer informatie over online gokken Casino Strategie Roulette Strategie Casino games5. Als voorbeeld zijn de bekendste opties om uit te kiezen “Hit” of “Stand”.gta online casino best slot machine

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >