Sociaal leren

2025-01-19 07:46:52

Gepost in: Auteur:

{title}ideal casino malta Bij de klassieke Blackjack is dit niet gebruikelijk.Waar het Wat een luxe genetbet casino spielautomatenvoel creëert is de combinatie van de kleuren.best ideal casinoFeiten ProviderPragmatic PlayTypeLive BlackjackRTP99,28%Hier kun je ONE Blackjack spelen: Onze favoriet! Het maximale bedrag wat je in kan zetten is €5000 en de maximale winst is 2000 keer de inzet. Je speelt met een huisvoordeel van 0,5%.la maquina del casino

one casino einloggen

gta v casino win car Ja, je kunt tijdens het spelen gebruikmaken van de live chat functie. ♠️ Wat is het huisvoordeel? Rechtsboven staan knoppen zoals het volume en instellingen. Ook zie je het ONE Blackjack logo staan. Voor jou liggen de fiches waarmee je kan inzetten. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins!casino777 review

new online casino australia may 2022

blackjack online spelen Toch heb je het idee dat het een één op één goksessie is. Pak de bonus Lees review ComeOn! ♠️ Kan ik met de dealers chatten?holland casino amsterdam Dit kan van €1 tot en met €5000.Veelgestelde vragen ♠️ Kan ik ONE Blackjack ook mobiel spelen? Kaarten worden gedeeld Nadat alle inzetten zijn bevestigd, worden de kaarten gedeeld.888 roulette

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >