Sociaal leren

2025-01-20 09:40:15

Gepost in: Auteur:

{title}all wins casino no deposit 1561 Mensen gingen u voor!"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wij houden je op de hoogte!gratisgokken Hoewel haar grote kracht lag in het online gokken, had ze ook al een kleine ton in live toernooien verdiend, met een grootste live cash van 54. De buurman vond haar lichaam op de badkamervloer nadat de ouders van Liliya ongerust hadden gebeld naar de buren of ze een kijkje wilden gaan nemen. Valt de prijs op één postcode, dan zijn er meestal meerdere winnaars.live blackjack online casino

21 casino uitbetalen

world series of poker holland casino De pokerwereld is helaas weer een ambassadeur vnetbet casino erfahrungenerloren. Hoe meer loten, hoe hoger de prijs. Hoe meer loten, hoe hoger de prijs.Dood was ongeluk met föhnHoewel de sectie op haar lichaam nog gedaan moet worden gaan de onderzoekers er van uit dat haar dood een ongeluk was. D000 volgers de meest populaire vrouwelijke pokerspeler van haar land.betbon casino no deposit

one casino no deposit

casino bonus 400000 dollar.Volgens Russische media zou een haardroger een fatale elektrische schok de oorzaak zijn van het overlijden van de 26-jarige Lilya Novikova. Ongeloof bij fansNaast pokerspeler was Liliya Novikova pokerspeler ook professioneel wielrenner en snowboardster.video slots games play free 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip? 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip?"(Vereist)" geeft vereiste velden aant slot frees

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >