Sociaal leren

2024-12-02 15:25:32

Gepost in: Auteur:

{title}unique casino en ligne Het is heel erg belangrijk dat er een kopie is van alle communicatie. En wat jouw rechten en plichten zijn. Je snapt dat veel spelers dit proberen.casino holland leeuwarden Maak je bijvoorbeeld een fout, dan kan een casino maatregelen tegen jou nemen. Zo kun je zelf bepalen of de bonus inderdaad wel zo mooi is en of het loont om deze bonus te pakken.Als het je niet lukt om de algemene voorwaarden te vinden, neemt dan contact op met de klantenservice van het casino.gokkasten sweet 16

fruit machines line up

win casino vegas Het is heel erg belangrijk dat er een kopie is van alle communicatie. Schrijf jouw klacht op in een e-mail en stuur het naar het casino.Een conflict over een casino bonus. Maak je bijvoorbeeld een fout, dan kan een casino maatregelen tegen jou nemen. Zo niet, dan is het geen legaal casino. Wat als het niet opgelost is?best casino deposit bonuses

kledingvoorschrift holland casino rotterdam

no deposit free spin casino australia Of wellicht heb jij minder bonus ontvangen dan waar jij recht op had? Wel zitten er bijna altijd bepaalde voorwaarden aan een bonus. Je snapt dat veel spelers dit proberen.online casino echtgeld paysafecard Misschien betaalt het casino niet alles uit wat ze beloofd hebben?Het is wel beter om dit te doen, al zijn het maar een paar paragrafen waar alles instaat over de bonussen.Een conflict over een casino bonus.bob casino askgamblers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >