Sociaal leren

2024-12-13 18:53:05

Gepost in: Auteur:

{title}live casino history Spelers die op het najagen van verlies gefocust zijn verliezen vaak alleen maar meer. Praat over je probleemDit is de beste tip die we je kunnen geven. En met name bij een online casmy jackpot casino no depositino bestaat het gevaar dat je net een storting teveel doet dan dat goed voor je is.eurocasino eu Hier zijn wat tips.Gokken kan een probleem wordenHet gevaar van dit magische gevoel ligt in het feit dat het redelijk verslavend kan werken. De adrenaline in het lichaam neemt het over van de realiteit en dan wordt het normaal redeneren vor spelers moeilijk.pokerstars casino bonus codes 2022

online gokkasten free spins

las vegas casino 3d Praat over je probleemDit is de beste tip die we je kunnen geven. Wij houden je op de hoogte!Gok je teveel? Het kan tot een gokverslaving leiden. Het kan tot een gokverslaving leiden. De adrenaline van de mogelijke uitkomst in combinatie van het gevoel van euforie in geval van winst is iets magisch.casino bonus kierrätys

spin uri gratis la coin master

legal online casino nj Hier zijn wat tips.Deze casino's hebben een mooi live casino Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Probeer nooit je verlies meteen goed te maken, pak even pauzeDit is niet zo makkelijk asl dat het klinkt.jelly bean casino bonus code 12€ Het kan tot een gokverslaving leiden. Soms kan het handig zijn om een soort logboekje bij te houden van je resultaten.Deze casino's hebben een mooi live casino Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.beste casino bonus mit einzahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >