Sociaal leren

2025-04-26 10:46:26

Gepost in: Auteur:

{title}gratis gokkast simply wild Verwacht je dat de thuisploeg de eerste helft voor komt te stamy jackpot casino ingyenesan maar dat de uitspelende ploeg uiteindelijk de voetbalwedstrijd wint en heb je 1 / 2 ingevuld? Dit kan niet op elke speler, want sommige spelers scoren nooit en dan zou het bedrijf daar te veel geld op verliezen. Het is bij deze weddenschap mogelijk om aan te geven welke spits bijvoorbeeld meer doelpunten scoort over een geheel seizoen genomen.gratis gokkasten 777 In sommige gevallen kun je zelfs geld inzetten bij een bookmaker op de speler die niet gaat scoren. Wie krijgt de eerste corner? HT / FT De weddenschap HT/FT is best lastig te voorspellen.roulette spelen free

fruitmachine te koop

casino bonus i dagOver / Under Een Over/Under weddenschap houdt in dat je geld plaatst op het aantal doelpunten per wedstrijd. Je kunt met Over/Under weddenschappen aangeven hoeveel er gescoord wordt en door welke ploeg voor hogere uitbetalingen. Hier volgen enkele voorbeelden: Gaan beide teams scoren?s Bonusvoorwaarden Lees review BetCity €20 Free Bet bij je eerste storting Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Waar kun je zoal op inzetten bij wedden op voetbal? Is het in de rust gelijkspel ontvang dan ook je geld terug. De populairste categorie zijn de team weddenschappen.casino bonus a l inscription

online casino veilig

h&m black biker jacket Zet dan je geld in op 1 en X, dit wordt ook wel de ‘Double Chance’ genoemd bij online bookmakers. Je kunt geld inzetten op de speler die de eerste ingooi zal weggeven maar ook op de speler die rood gaat krijgen. Verwacht je dat het in een gelijkspel eindigt maar twijfel je en denk je dat de thuisploeg in zijn voordeel is?gta 5 casino heist big don bugstars Tegenwoordig gaat het veel verder. Hiervoor wed je op 1 / X. Is het in de rust gelijkspel ontvang dan ook je geld terug.new online casinos 2022 king casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >