Sociaal leren

2025-05-20 21:59:51

Gepost in: Auteur:

{title}free casino spins no deposit 2022 Hoewel dit bedrijf niet heel groot is, kunnen de spellen die zij ontwikkelen zich meten aan de spellen van grotere namen als Evolution en NetEnt. Het kan er echter wel voor zorgen dat je in het begin wat moeite hebt de gameplay te begrijpen, maar dat is slechts van korte duur.Wat betreft de extra spelfeatures, heeft Forbidden Thrones meer dan genoeg verrassingen voor spelers in petto.online casino online Als je 3 of meer Treasure Chest-symbolen raakt, kun je tot 20 gratis spins krijgen. Jekyll & Mr. Hierdoor krijg je nog een kans om te winnen.best quickspin casino

turbo casino bonus 5 euro no deposit bonus

huuuge casino post Hyde hebben hun eigen specifieke symbolen en zijn natuurlijk de premium symbolen van het spel. Het spel kent een speelveld van vijf rollen mrjames casino mobileen er zijn 30 winlijnen actief. Jekyll en Mr. Dr. De graphics zijn op de eerste plaats erg indrukwekkend en voegen een bepaalde esthetiek toe aan het spel. Als je 3 of meer Treasure Chest-symbolen raakt, kun je tot 20 gratis spins krijgen.slot machine monopoly free

win casino slots

simple casino japan Hyde-symbool op de derde rol naast een blauw drankje landt, ontvang je een bonu Hierdoor krijg je nog een kans om te winnen. HydeDr.one casino terrace newport ri HydeDr. Wanneer het Dr. Forbidden Throne is om vmrjames casino mobileerschillende redenen populair onder een grote groep spelers.mega pab hollywood casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >