Sociaal leren

2024-12-13 19:02:40

Gepost in: Auteur:

{title}gokkasten leekHet live casino bij TonyBetOnze favoriete sectie is toch wel het live casinoEvolution van de partij. Dat is nog even afwachten. Vergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.gokkasten club gold 2000 Kies een bedrag en mr james casino bonus codejouw bank Kies een bedrag wat je wilt gaan storten. Bepaalde gokkasten en tafelspellen zijn gratis uit te proberen. De kans dat je de jackpot pakt is natuurlijk wel heel klein, maar hij kan vallen.maria casino sweden

turbo casino.com

eurocazino simbat Kies een bedrag en mr james casino bonus codejouw bank Kies een bedrag wat je wilt gaan storten. Alle bekende toppers zijn bij TonyBet te spelen. Hier kun je op de homepagina klikken op de button “Registreer“.Klik op “Storten“. Alle bekende toppers zijn bij TonyBet te spelen. Alle bekende toppers zijn bij TonyBet te spelen.maria john casino

888 casino greece

jack s casino leeftijd Vergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Het type identiteitsbewijs kan zijn:RijbewijsPaspoortIdentiteitskaart4. Je ziet meteen de populaire spellen en tegelijk biedt het casino je allerlei casino bonussen en aanbiedingen.bronze casino bonus ohne einzahlung Een zeer populaire categorie is wedden op voetbal. Identiteitsbewijs uploaden Klik hier op “Foto uploaden” om jouw identiteitskaart te uploaden. Ja dat kan.download gratis lagu roulette aku jatuh cinta

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >