Sociaal leren

2024-09-11 06:20:52

Gepost in: Auteur:

{title}top 6 online casinos Het ergste dat je kan doen, is proberen al je verliezen in één keer goed te maken."(Vereist)" geeft vereiste velden aanDe reden dat het jagen op verliezen zo gevaarlijk is, is dat heel snel kan gaan.texas holdem poker online australia Vroeger hadden gokkasten de naam fruitautomaten. Altijd fijn om te weten. Blijf rustig nadenken, dan heb je de beste kans om weer in een winning mr green casino nederlandstreak te komen.holland casino 1 euro

holland casino opening

jogar blackjack 21 gratis"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het moet wel gewoon leuk blijven.Do: Profiteer van verschillende bonussenBookmakers zijn bedrijven zoals elk ander, ze concurreren graag met elkaar. Wat volgt er, een weddenschap van €120 om het goed te maken? Met een vooraf bepaald budget als bankroll is het ook overzichtelijk hoe je er naar een aantal weddenschappen voorstaat. Niemand sluit de dag graag af met een verlies, maar €50 in de min is een stuk beter dan €200 in de min.live casino amsterdam

oranje casino most played

dotty s 9 casino las vegas nv Het moet wel gewoon leuk blijven. Wat volgt er, een weddenschap van €120 om het goed te maken? Het zijn de basisprincipes waar bijna elke sportgokker het mee eens is.casino x free spins no deposit"(Vereist)" geeft vereiste velden aan"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wat volgt er, een weddenschap van €120 om het goed te maken?one casinomga

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >