Sociaal leren

2025-03-26 18:53:08

Gepost in: Auteur:

{title}big win casino online Tot slot is het mogelijk om rijen (1, 2 of 3) of dozijnen (1-12, 13-24, 25-36) te kiezen. De winstkans bij Poker is ongeveer 50/50. De spellen zijn gebaseerd op het decennia oude principe om dezelfde symbolen naast elkaar te krijgen.voetbalwedden net PokerOp nummer 3 staat poker. Zowel in de echte casino’s als online is dit een spel welke in trek is bij gokkers. Evenals bij roulette, is het ook bij blackjack mogelijk om Live te spelen, maar je kunt er ook voor kiezen om te spelen tegen de computer.jack black young

gratis spins nederlands casino

unique casino codes Roulette is al sinds jaar en dag een populair gokspel. Het spel kent de cijfers 1 tot en met 36 én de 0. 4. Bij blackjack ligt de winstkans vrij hoog, afhankelijk van het type blackjack. Je kunt namelijk kiezen voor het standaard online roulette, maar steeds vaker is er de optie van Live roulette. Het spel kent de cijfers 1 tot en met 36 én de 0.gokkasten kroeg

best canadian online casinos in 2022

best casino kuala lumpur Online kan je tegen de computer spelen, maar het is ook mogelijk om in virtuele omgevingen tegen andere gokkers te spelen. De bank zorgt voor vijf kaarten op tafels en daarna kan je diverse combinaties maken. Wij houden je op de hoogte!holland casino breda vandaag Online kan je tegen de computer spelen, maar het is ook mogelijk om in virtuele omgevingen tegen andere gokkers te spelen. Aan de meest speciale combinaties zitten vaak bonussen verbonden, hetgeen het voor spelers extra leuk maakt. 1561 Mensen gingen u voor!online casino echtgeld erlaubt

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >