Sociaal leren

2024-12-11 07:23:13

Gepost in: Auteur:

{title}live casino online gamblingDeze voorwaarden zijn allemaal te lezen op de website van Betano bij de bonus die je kunt krijgen.000 Direct Paysafecard €5 €1. Uiteraard gelden er de nodige voorwaarden voor het krijgen en houden van de beloningen.simple casino trustpilotDaarnaast worden er regelmatig gratis spins weggegeven.000 Direct Klarna €5 €40.Daarnaast is het mogelijk om via een e-mail vragen te stellen over bijvoorbeeld de website, het aanmaken van een account of het storten van geld.casino euro auszahlung

casino intense 10 free spins

unique casino retrait avis storting Max. storting Verwerkingstijd Skrill €5 €10.Tot slot klik je op ‘Complete Registration’ om de aanvraag af te ronden.Lees altijd goed welke voorwaarden en eisen er gesteld worden voor het verkrmobile bitcoin casinoijgen van een bonus.000 DirectKlantenserviceAls speler is het mogelijk om op verschillende manieren in contact te komen met de klantenservice van Betano.gen moet je, naast het openen van een account, ook geld storten om mee te spelen.online casino without verification

casino rewards mega vault millionaire

casumo casino jackpots Het openen van een account bij deze aanbieder kan door de onderstaande stappen te volgen:Klik op de website op de optie voor registeren. storting Verwerkingstijd Skrill €5 €10.000 Direct Trustly €10 €30.online poker games live storting Verwerkingstijd Skrill €5 €10. Daar kun je direct vragen stellen aan een werknemer van het casino.gen moet je, naast het openen van een account, ook geld storten om mee te spelen.mario rpg casino card

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >