Sociaal leren

2024-12-13 18:44:32

Gepost in: Auteur:

{title}online hry poker texas holdem 2Hoe maak je een account aan bij LeoVegas? Omdat TrueLayer zo een strenge controle uitvoert, om zeker te weten dat er geen fraude wordt gepleegd, vraagt het bedrijf jouw banksaldo op.Alleen inzetten op sport en een opt-in is vereist.best casino deposit bonuses De €5 Reward Games moet binnen 7 dagen geclaimd worden. Ga naar LeoVegas Tijdens het aanmaken van je account, dien je enkele gegevens te verifiëren.party casino trustpilot

red cherry casino free slots

nederlandse gokkasten gratisWelkomstbonus Live CasinoMaak je account aan en pak die live casino bonus! Dat betekent bij een storting van €50 voor de casino welkomstbonus: €50 x 25 = €1250 inzetten op casino spellen voordat je de €50 bonus en 25 Free Spins ontvangt. Ga naar LeoVegasDe Free Spins zijn tot 7 dagen na claimen geldig.8. Dit is enkel tijdelijk!casino intense affiliate

gta v best casino game

online casino skrill De €5 Reward Games moet binnen 7 dagen geclaimd worden.Deze zeer veilige verificatiedienst zorgt ervoor dat er geen identiteitsdiefstal mogelijk is.De bonus is tot 7 dagen na claimen geldig.online roulette usa LeoVegas maakt voor de verificatie van gegevens gebruik van de diensten van het bedrijf TrueLayer. Dat betekent bij een storting van €50 voor de casino welkomstbonus: €50 x 25 = €1250 inzetten op casino spellen voordat je de €50 bonus en 25 Free Spins ontvangt.Spelers moeten eerst de storting 40x inzetten, voordat zij de bonus ontvangen.free texas holdem

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >