Sociaal leren

2024-09-20 13:22:03

Gepost in: Auteur:

{title}online casino eu bonus code Wij houden je op de hoogte! Tips Geschreven door Evi Geplaatst op 30 december 2019 Home › Artikelen › Hoe werkt de Mega Millions gokkast bij Holland Casino? Bij een totaal van 5 van deze jackpot symbolen ben jij officieel miljonair.big win casino las vegas De Mega Millions gokkast is één van de meest bekende speelautomaten die er bestaan, en met een goede reden. Aangezien al deze spellen aansluiten op dezelfde jackpot, kan de progressieve jackpot al snel stijgen naar grote hoogten. Zorg er daarom altijd voor dat wanneer je gaat spelen op één van de Mega Millimega 7s casino

russisch roulette zitate

betrouwbare casino), dan is het mogelijk om reclame te maken. Hoe werkt de Mega Millions gokkast bij het Holland Casino?Hoe werkt Mega Millions?Mega Millions is een bekende naam voor duizenden casinospelers.Hoe werkt Mega Millions? Dan moet je hier een gokje wagen.free spins no deposit eu

roulette online unbiased

win big 21 casino Iedere speler heeft zijn eigen voorkeuren voor een gokkast, zoals de meeste bonusfuncties of een hoge RTP, maar ook de jackpot kan een doorslaggevende factor zijn. De Mega Millions gokkast is één van de meest bekende speelautomaten die er bestaan, en met een goede reden. Dan moet je hier een gokje wagen.lucky day to play casino Simpel en doeltreffend. Wil je dus ook meedoen voor de hoogste prijzen? Veel mensen vergissen zich hier helaas in, waardoor de uitgekeerde jackpot doorgaans niet zo hoog is als men verwacht.casino rewards 50 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >