Sociaal leren

2025-03-17 15:38:51

Gepost in: Auteur:

{title}sugar shack casino Gratis spins kan je op meerdere manieren claimen. Denk na en bereid je goed voor als je gaat gokken met echt geld. Weet dat er ook een aantal hele goede instanties zijn die je kunnen helpen bij een eventuele gokverslaving.slots 7 casino free spinsBonussen voor goksites Online goksites bieden bonussen aan nieuwe spelers. Hoe doe je dat?nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!spelregels roulette pdf

russian roulette clothing

gratis online gokkasten hellraiser Meestal ontvangt de menu l orange casino blankenbergenieuwe spelers een 100% bonus over zijn/haar eerste storting. Diverse goksites bieden een casino bonus zonder storting, waar je alleen een account hoeft te registreren om gratis spins te ontvangen. Hoe doe je dat?Gratis Spins bonusAls videoslot liefhebber zijn de gratis spins bonussen erg aantrekkelijk. 1561 Mensen gingen u voor!"(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline casino 2022 bonus ohne einzahlung

winnen roulette holland casino

ideal casino sites Dit heeft echter ook een schaduwzijde. Bestecasinobonussen.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!casino in amsterdam west Diverse goksites bieden een casino bonus zonder storting, waar je alleen een account hoeft te registreren om gratis spins te ontvangen.Gratis Spins bonusAls videoslot liefhebber zijn de gratis spins bonussen erg aantrekkelijk. Gratis spins kan je op meerdere manieren claimen.pokerstars.eu casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >