Sociaal leren

2024-07-21 06:48:42

Gepost in: Auteur:

{title}bob casino betrouwbaar Dit bedrijf heeft niet zo gek veel slotmachines, maar deze steekt met kop en schouder boven vele uit.80% en komt met vijftien winlijnen en 5 rollen.80% en komt met vijftien winlijnen en 5 rollen.gokken met sms60% RTP1429 Uncharted Seas slot is ontwikkelt door softwareontwikkelaar Thunderkick. Ugga Bugga 99.00% RTP en heeft een gratis spins bonus spel als je drie omega party casinof meer scatters willekeurig op rollen 2, 3 en 4 krijgt.pokerstars deposit bonus reload

coin e spin gratis

online casino echtgeld bonus ohne einzahlung 2022 Wat het spelen op de 1429 Uncharted Seas zo interessant maakt is het feit dat je met scatters een free spins modus kunt starten.07%. Good Girl Bad Girl 97.50% RTPEen slotmachine van Microgaming mmega party casinoag natuurlijk niet ontbreken in deze lijst met online slots met de hoogste RTP als je gaat online gokken.80% RTPBetsoft, een gerenommeerd softwarebedrijf voor online slots heeft het spel Good Girl Bad Girl ontworpen. Dit is een online slot met 98.online casino ideal nl

betrouwbare goksites

chris d'elia live casino Dit bedrijf heeft niet zo gek veel slotmachines, maar deze steekt met kop en schouder boven vele uit. Deze online slot komt met een uitkeringspercentage van 98. De ‘gouden ring’ komt op rollen 1, 2 en 3 voor en biedt 1x of 2x vermenigvuldiger.toto programma voetbal Ugga Bugga 99.80% RTPBetsoft, een gerenommeerd softwarebedrijf voor online slots heeft het spel Good Girl Bad Girl ontworpen.80% RTP6.online casino eu

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >