Sociaal leren

2024-07-22 03:21:35

Gepost in: Auteur:

{title}rocket speed casino6. Voor elke bonus van Fair Play Casino geldt dat spelers minimaal 24 jaar of ouder moeten zijn.8.eurocasino pl Bijvoorbeeld; storting van €100 en bonus van €50 –> inzetvereiste: 25x €50 = €1250,-. Hiervoor gelden de algemene bonusvoorwaarden van het online casino. Spelers kunnen winsten uit casinobonussen vrijspelen door aan een inzetvereiste van 25x (bonusbedrag) te voldoen.top 10 worst online casinos

monte carlo casino jamaica

paysafe gokken Ook kan Fair Play Casino overgaan tot het sluiten van het spelersaccount. Bijvoorbeeld; storting van €100 en bonus van €50 –> inzetvereiste: 25x €50 = €1250,-. Om gebruik te maken van een Fair Play Casino bonus moet je een volledig geregistreerd en geverifieerd spelers-account hebben bij Fair Play Casino en de leeftijd hebben bereikt van minimmario sunshine casino puzzleaal 24 jaar. De maximaal te verkrijgen welkomstbonus is €250, bij een storting van €500,-. Het afdekken van risico's, zoals, maar niet beperkt tot, wedden op zowel rood als zwart in een enkele rouletteronde, is niet toegestaan. De maximaal toegestane inzet bij het gebruik van bonusgeld is €5 per inzet totdat aan alle inzetvereisten is voldaan.online casino echtgeld klarna

leo vegas cabino brasil

bonus casino e poker7. Spelers die risico afdekkende tactieken gebruiken om hun bonussen of geldprijzen in te wisselen, lopen het risico dat hun bonussen, geldprijzen en eventuele daaropvolgende winsten worden verwijderd. Indien een bonus vervalt, vervalt het resterende bonusgeld, alsmede de winsten die zijn behaald door de inzet van bonusgeld.slot vockice online free Hiervoor gelden de algemene bonusvoorwaarden van het online casino."(Vereist)" geeft vereiste velden aan"(Vereist)" geeft vereiste velden aangoksite zoals unibet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >