Sociaal leren

2025-02-08 03:33:34

Gepost in: Auteur:

{title}casino rewards 20 year celebration Ugga Bugga 99. Zodra je op de ‘spin’ knop drukt, krijg je de optie om specifieke symbolen vast te houden. Retro Reels Extreme Heat 97.online poker echt geld nederland5. Dan kan je er zelf voor een hogere inzet gaat gokken met 20, 40, 100 of 200 munten per beurt. Dan kan je er zelf voor een hogere inzet gaat gokken met 20, 40, 100 of 200 munten per beurt.888 casino app not working

gokken online games

holland casino breda nummer Zie hieronder online slots met de hoogste uitkeringspercentages in het casino. Zie hieronder online slots met de hoogste uitkeringspercentages in het casino. Zo hebben zij ook diverse online slots van Microgaming op hun platform staan. Je kunt instellen of je met 1 of 10 munten speelt en deze variëren weer van 0,10 euro tot 1,00 euro. De hooivorken kunnen op rollen 3, 4 en 5 terechtkomen en bij een compleet maken van een combinatie 1x tot 4x vermenigvuldiger bieden.00% RTP en heeft een gratis spins bonus spel als je drie of meer scatters willekeurig op rollen 2, 3 en 4 krijgt.gratis entree holland casino enschede

circus casino iskustva

casino games online win real money2. De Good Girl Bad Girl kent twee soorten wild symbolen: de hooivork als slechte kant en de gouden ring als goede kant.80% RTP6.casino horse bet glitchHet spel Good Girl Bad Girl heeft een 97. Dit keer gaat het om een leuk ontwerp genaamd Big Bad Wolf, gebaseerd op het sprookjesverhaal met de biggetjes e Klik even op ‘paytable’ om te bekijken wat de uitbetalingen zijn per combinatie op deze online slot met hoge RTP.online casino blackjack rigged

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >