Sociaal leren

2025-06-12 13:47:20

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino lottery tickets Als je deze wint kan het bovendien zo zijn dat er vermenigvuldigers toegekend worden. Scatter symbolen zijn immers doorgaans niet gebonden aan winlijnen of winmanieren.🎰 Hoe weet je wat de kansen zijn?slots casino paypal 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn deze online vidmaria casino instagrameoslots gratis beschikbaar.Beste providersVoor wat betreft de software achter videoslots geldt dat er meerdere ontwikkelaars op de markt actief zijn. Het is belangrijk dat de software die de videoslots aandrijft onderzocht is.new online casinos uk

beste casino sites

omega casino Jazeker, bij ons kun hier gratis videoslots spelen en bij online casino’s kunnen bijna alle videoslots gratis gespeeld worden. Hiermee is jou kans om een prijs te winnen groter! Bij de meeste videoslots kun je deze dan ook gebruiken om free spins te winnen.Bekende videoslots met een progressieve jackpots zijn Mega Fortune, Hall of Gods en Mega Moolah.Klik op ‘fun mode’ en een videoslot wordt geopend. De standaard uitvoering van een bepaald symbool of functie blijft hetzelfde.black jacket

online casino met ideal betaling

casino joy bonus code 2022 Prijzen zullen dan hoger uitbetaald worden. Winmanieren keren prijzen uit als soortgelijke symbolen op aaneengesloten rollen worden gedraaid. Iedere ontwikkelaar ontwikkelt zijn eigen slots, maar één ding is zeker.huuuge casino win real money🎰 Zijn de uitkomsten van videoslots echt willekeurig? 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn deze online vidmaria casino instagrameoslots gratis beschikbaar. Wat het verschil is tussen een winlijn en winmanier?party casino slots

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >