Sociaal leren

2025-03-23 16:04:43

Gepost in: Auteur:

{title}fruitautomaten spelletjes gratis000,00. Ook is het mogelijk om op verschillende opties verschillende inzeten te plaatsen. Het gaat dan om de inzetopties aan de rand van het speelveld.spin up casino kokemuksia Ons oordeelAls je als speler van roulette houdt en je hebt de regels en inzetmogelijkheden van het spel goed onder de knie, dan moet jij hier zijn.g outside bets bezig. Riemen vast, hier is Crazy Time.free online indian dreaming slot machine

spinia casino free spins

roulette online kenya Het gaat dan om de inzetopties aan de rand van het speelveld. Hoe hoger het nummer, des te minder vaak staat dit nummer op het rad vermeld. Zelfs alle 8 tegelijk is mogelijk. Plaats een of meerdere inzetten.g outside bets bezig. Eindigt het rad op een nummer, dan wint dat nummer Als het rad tot stilstand komt dan is het vakje waar de flipper op staat bepalend.las vegas casino free spins

c blackjack program

casino in amsterdam Denk maar aan inzetten op 12 nummers per rij of kolom, maar ook aan inzetten op 18 nummers tegelijk door te gokken op kleur. Denk maar aan inzetten op 12 nummers per rij of kolom, maar ook aan inzetten op 18 nummers tegelijk door te gokken op kleur. De meest gekke gameshow van het internet komt eraan.online casino nederlands Crazy Time laat duidelijk zien dat zij “Top of The Bill zijn. De 54 vakken op het rad zijn verdeeld in 8 verschillende inzet mogelijkheden. Pak de bonus Lees review Evolution Gaming is marktleider als het aankomt op kwalitatief goede live casino spellen.texas holdem poker online grátis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >