Sociaal leren

2024-10-04 10:24:50

Gepost in: Auteur:

{title}party casino 100 De wetgeving is zo gedateerd dat zij daarin nog een oude munteenheid hanteert. Een bekend onderzoeksinstituut, H2 Gambling Capital, heeft per land in kaart gebracht hoeveel geld er per persoon in dat land aan gokken wordt uitgegeven. Het nationale kansspelbedrijf is een van Europa´s grootste.uniqlo u black denim jacket Wij houden je op de hoogte!Meer over online gokken Hoe reviewen wij een online casino? Het gevolg hiervan is dat deze wetgeving niet te handhaven is, en dat de bevolking lekker kan doen wat zij wil.slot machine free vegas

casino netflix nederland

fruit machines roms En die zijn zo populair, dat de gemiddelde Australiër daar ongeveer 500 euro aan uitgeeft per jaar. Verder hebben we betrouwbare pokersites voor je opgezocht, zodat je met een pokerbonus direct zelf tegen andere spelers kunt spelen. 2. Maar toch is het zo, de Griek geeft zijn centjes graag uit om een gokje te wagen. Het is een van de rijkste volken ter wereld, dus ja, dat kan wel even aan. NoorwegenIn Noorwegen is het ook al zo lekker koud, net als in Finland.beste casino

casino joy bonus codes

circus casino 5€ bonus Maar toch is het zo, de Griek geeft zijn centjes graag uit om een gokje te wagen. ItaliëDe Italianen houden dus niet alleen van een lekker kopje espresso, maar dus ook van een casino. Zij geven gemiddeld 1150 euro per persoon uit aan gokken.casino online jugar Niet gek van die Finnen.9. Waarom?holland casino scheveningen telefoonnummer

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >