Sociaal leren

2024-12-09 07:43:04

Gepost in: Auteur:

{title}online casinos met ideal Een leuke combinatie van slots en bingo.Polder Casino heeft voor jou als nieuwe speler een leuke welkomstbonus klaarstaan.Polder Casino heeft voor jou als nieuwe speler een leuke welkomstbonus klaarstaan.wolf quest slot Ga verder in de app om de betaling te bevestigen. Hierin zie je dat jouw account aanmaken is gelukt. Bij PlayOJO krijg je te maken met heel wat aanbieders die allemaal 100% goedgekeurd zijn.holland casino werken bij

casino life 2 spotify

online casino joker Een leuke combinatie van slots en bingo.Het feitlucky days casino erfahrung genomen dat er geen voorwaarden gelden als je een casino bonus vrij wilt spelen, maakt PlayOJO volgens ons een echte topper.nl Lees review LeoVegas Lees review ×Snel naar: ReviewBonussenSpecialsSpelaanbodStortenHoe registreer ik? Daarna kies je jouw bank. Registratie via iDIN Polder Casino werkt samen met iDIN om nieuwe spelers te registreren. Dan ontvang je altijd 10% cashback.blackjack kaartspel regels

casino bonus karamba

las vegas casino doormannl het casino te bezoeken en eventueel te registreren! Ga naar de website van Polder Casino Om te registreren ga je eerst naar de website.nl het casino te bezoeken en eventueel te registreren!governor of poker 3 - texas holdem online gratis Bij PlayOJO krijg je te maken met heel wat aanbieders die allemaal 100% goedgekeurd zijn. Je kunt hier verschillende casino spellen spelen. Dan ontvang je altijd 10% cashback.gokspellen gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >