Sociaal leren

2024-10-14 23:58:29

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino amsterdam west jackpot Alle spelers beginnen op het laagste niveau van de multiplierladder (x5lucky day to play casino).2-Stappen bal: groen, roze of oranje.VIP Disco speel je op een grotere dansvloer met 63 hokjes met multipliers.jacks casino schipholarman en drie drankglazen waarmee je multipliers kunt verzamelen. Dit bonusspel speel je samen met andere spelers. Vervolgens log je in op je account en open je het spel.casino online kenya

online casino belasting

casino online s bonusem In beide spellen laat Mr.nl2. Rad gaat draaien Zodra alle inzetten zijn geplaatst, worden de inzetten gesloten. Zodra de vierde en laatste STOP-bal wordt getrokken, worden winsten uitbetaald volgens de multiplier die op jouw ladder staat. Alle spelers verliezen één leven en blijven op dezelfde plek op de multiplierladder.Vloer multipliers: deze verdubbelen de waarden van vijf willekeurige normale multiplier hokjes op de dansvloer.online gokken vanaf 10 euro

online poker echt geld nederland

casino live betting Als het Disco of VIP Disco Bonus spel segment een multiplier heeft ontvangen tijdens de basisspin van het DigiWheel, wordt elke reguliere vermenigvuldiger ermee vermenigvuldigd voordat Mr.2-Stappen bal: groen, roze of oranje. Ook hier geldt dat een multiplier op het DigiWheel voordat dit spel begon wordt toegekend tijdens het bonusspel.jack s casino nijmegen centrum En de sfeer die erbij komt kijken maakt het af. Speel bij 711. Als je bijvoorbeeld x2 en x10 reguliere vermenigvuldigers verzamelt, wordt je totale multiplier in het bonusspel 12x.casino rewards 28gifts

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >