Sociaal leren

2025-05-15 02:16:57

Gepost in: Auteur:

{title}roulette uitlegHeb je jouw eerste storting gedaan? Deze kun je ook claimen vialive casino nederland het bonusaccount in de kassa, in de aparte sectie.Ga naar Casino777 Casino777 Bonusvoorwaarden Algemene voorwaarden voor promoties van Casino777, versie: mei 2022.blackjack holland casino strategieWat zijn de voorwaarden?Voer jouw eerste storting uit.Het claimen van een bonusElke bonus moet eerst door een speler geclaimd worden.fruit machines slot

holland casino oud en nieuw scheveningen

online gokkast bonus Dan wordt het bonusgeld automatisch aan jouw account toegevoegd en kan je het direct gebruiken.Heb je een bonuscode?Hoe bemachtig je jouw welkomstbonus? Je voert de code in en klikt vervolgens op de bevestigingsknop.Wanneer je begint met spelen wordt jouw bonusgeld als eerst gebruikt.Ga naar Circus Circus Bonusvoorwaarden Algemene voorwaarden voor promoties van Circus, versie: maart 2022.roulette gratis online

lucky days online casino review

orange to casino nsw Zo ben je er altijd van bewust dat je met een bonus gaat spelen, en geef je te kennen dat je de bonus ook echt wilt. De nieuwe bonus wordt aan je saldo toegevoegd zodra de bestaande bonus is doorgespeeld.BonusinformatieHoud er rekening mee dat je onder bepaalde omstandigheden kan zijn uitgesloten van bonussen, bijvoorbeeld omdat je nog geen 24 jaar oud bent of omdat er een bepaalde bonusbeperking op je account is ingesteld.new online casino no deposit 2022 1561 Mensen gingen u voor! Kortom, zo ben je altijd geïnformeerd en bewust aan het spelen!nl.spin gratis para coin master

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >