Sociaal leren

2025-03-17 15:39:37

Gepost in: Auteur:

{title}sugarhouse casino parking garageWanneer het rad op Candy Drop komt word je meegenomen naar een muurdoolhof. De bonusspellen vallen gelijk op door hun logo. De zoete kleuren maken het vrolijk en je krijgt het idee dat je in een snoep sprookjesland bent.goksites promotiesAls het rad op het vakje van Sweet Spins valt word je meegenomen naar dat spel. Maximaal kun je €500 inzetten per ronde. Zo kun je toch zien wat het spel inhoudt en welke bonussen er gespeeld kunnen worden.online gokkasten 0900

gratis geld online gokken

slots of casinos Het heeft de vorm van een snoepje. Naast de getallen staan de bonusspellen waar je op in kan zetten. Het heeft de vorm van een snoepje. Jazeker, vrijwel alle online casino’s maken het mogelijk dat jij ook optimaal kunt genieten van jouw favoriete spellen op je mobiele telefoon. Op het rad staat Sweet Bonanza Candyland in aantrekkelijke kleuren en letters. Je ziet vier rijen onder elkaar en het balletje gaat eerst langs een getal met ‘+’, dan met ‘x’, dan weer met ‘+’ en dan weer met ‘x’.slot frees

serge gainsbourg live 1986 casino de paris

casino x slots20 – €500Wat kun je verwachten als je Sweet Bonanza Candyland gaat spelen? Bovenaan zie je drie balletjes met verschillende kleuren naast elkaar. Nee, het is helaas niet mogelijk om te oefenen.online casino 2goAls het rad op het vakje van Sweet Spins valt word je meegenomen naar dat spel. 🍭 Waar kan ik op inzetten? De balletjes hebben de kleuren blauw, rood en geel.gta 5 online casino heist

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >