Sociaal leren

2024-12-13 20:05:18

Gepost in: Auteur:

{title}new online casinos no deposit bonus 2022250€110. Echter maken de meeste van ons het gelukzalige gevoel van een absolute Mega-win helaas nooit mee.240x de inzet419.best online casino real100x je inzet25.000€48.000€528.online casino echt geld bonus

casino slots 40

casino free slots game000x je inzet2.155€105.000€216.000€38.000€121.500€222.tipico 3 euro casino bonus

blackjack live casino

videoslots gratis spelen000x de inzet2.000€285.750x je inzetonbekendongelimiteerdEigenschappenAutoplay OptieBonusspelFree SpinsMegawaysMultiplierProgressieve JackpotScatter SymbolenWild SymbolenAge GroupsAbove 24Ook leuk om te lezen Nieuws De nieuwe releases van Pragmatic Play in februari 30 januari 2024 Nieuws Pragmatic Play: nieuwe spellen in januari 2024 9 januari 2024 Nieuws Safari Bingo: het nieuwe bingo spel van tombola 3 januari 2024 Promoties Unibet verhoogt exclusieve bonus tot 250 Free Spins 28 december 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?r bar live casino000€30.000€80.000€5625€566.loyal casino terms

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >