Sociaal leren

2025-01-16 13:58:46

Gepost in: Auteur:

{title}unibet bonus code nederland Vooraf is er een kluisdeur te zien met daarin drie schijven die draaien. Dan loopt het spel lekker door en kun je veel spellen spelen in een kortere tijd. Daar worden er nu 3 van opengemaakt.wildz casino bonus ohne einzahlung In eerste instantie worden de eerste 3live casino hack koffers opengemaakt en zie je in de koffers cijfers van koffers afgebeeld. Win500xPluspuntenJe kunt spelen in je eigen tempoMogelijkheid om te kiezen tussen normaal of snel spelGeen last van medespelers of interactie van de dealerMet 1 klik op een button om te schakelen naar live versieMinpuntenGeen mogelijkheid om te chatten met de live dealerKan voor veel spelers als saaier ervaren wordenVeelgestelde vragen Zijn First Person spellen eerlijk?Feiten ProviderEvolutionSpel TypeFirst Person SpelRTP95,42%Min.slot v casino free spins

free casino spins online

casino unibet demoWat is de RTP van Deal or No live casino hackDeal First Person? Deze cijfers zijn de koffers die waarde hebben en deze verdwijnen meteen uit het spel. Je hebt de keuze tussen normaal en snel.Heb ik meer kans bij de First person spellen dan bij de Live spellen? Bij Deal ontvang je het geld en is dit spel over voor jou. Bij No Deal ontvang je niks en speel je door.win in casino

n1 casino pl

free casino slot games buffalo Jazeker, een gecertificeerde Random Number Generator (RNG) zorgt ervoor dat alles eerlijk verloopt. Op basis van de inzet van de draai wordt meteen de basiswaarde van elke koffer bepaald in het hoofdspel. Inzet€900Max.app online casino echt geldMet Top Up kun je de waarde van koffers verhogenHoofdspel begintNa de kwalificatie en de Top Up mogelijkheid voor de koffers begint het hoofdspel.Wat is de RTP van Deal or No live casino hackDeal First Person? Deze cijfers zijn de koffers die waarde hebben en deze verdwijnen meteen uit het spel.777 casino aalsmeer

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >