Sociaal leren

2025-07-08 20:41:28

Gepost in: Auteur:

{title}maria casino affiliates Vallen allebei de balletjes op hetzelfde nummer? Live Roulette spelen met lagere inzetten kan ook spannend zijnNiet teveel ineens en geen grote bedragen inzetten kan bij een live casino bij Live Roulette.nl staan betrouwbare casino’s om te spelen.silver oak casino free spin codes Hierbij is de minimale inzet €0."(Vereist)" geeft vereiste velden aanZeker als nieuwkomer is het wel leuk en spannend om geld in te zetten, maar wil je er niet teveel aan besteden zolang je nog niet goed weer hoe het spel precies in elkaar steekt.holland casino kadobon

888 casino online login

win casino beilen reserveren Dan ben je de grote winnaar maar je kunt natuurlijk al iets winnen als een van de balletjes op een nummer, kleur of wat dan ook waarop je hebt ingezet, valt. Auto Li Wij houden je op de hoogte! Dit kan soms als voor €0,10 per ronde dat je inzet. De naam zegt het al: er wordt snel gespeeld en soms duurt een ronde maar 15 seconden. Hierbij mag al een inzet gedaan worden vanaf €0,10.unibet casino rewards

holland casino drankenkaart

online casino 2022 freispiele ohne einzahlung Live Double Ball RouletteEr is ook de mogelijkheid om Live Double Ball Roulette te spelen. Een eerste storting geeft een nieuwe speler al het recht op een welkomstbonus die in de honderden euro’s oplopen.Zeker als nieuwkomer is het wel leuk en spannend om geld in te zetten, maar wil je er niet teveel aan besteden zolang je nog niet goed weer hoe het spel precies in elkaar steekt.party casino codes Deze variant wordt gespeeld zonder live croupier en is het beste geslive casino evolution gamingchikt voor wat meer ervaren spelers. Dan kun je dit vanaf oktlive casino evolution gamingober 2021 ook goed doen via een online casino. Deze variant wordt gespeeld zonder live croupier en is het beste geslive casino evolution gamingchikt voor wat meer ervaren spelers.casino online philippines

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >