Sociaal leren

2024-09-20 11:34:43

Gepost in: Auteur:

{title}one casino best slots Met de Super Bet functie kun je de bonusgame ontgrendelen.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Random Free Winner Deze fruitkast is anders dan je gewend bent.blackjack spelregels simpel Ook bij deze gokkast kun je kiezen met hoeveel winlijnen je speelt. Royal Coins 2: Hold and Win Royal Coins 2: Hold and Win. Dan speel je voor minimaal €0,80 per draai.casino spins no deposit bonus

gta online best casino heist setup

casino win on roulette Top Runner XL Een top 10 zonder fruitautomaat is natuurlijk geen echte top 10. 9. Echter, het basisspel is ietwat saai. Daar is van een voormalig dakloze vrouw haar leven in één klap veranderd. Speel je ook de ‘Wild Super Bet’? Je kan deze ook in de free spins bonus ontgrendelen, door één Super Scatter op een bliksem-rol terecht te laten komen.casino spin red tiger

unibet 50 casino org freeroll password

texas holdem poker online versi lama In de free spins ronde is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk visjes vangt met de visser.Lucia Forseth werd miljonair door een kraslotVan dakloos naar miljonairDeze buitengewone overwinning markeert een enorm contrast met de tijd waarin Forseth zich in 2017 bevond toen ze helaas dakloos was. Alleen de layout is anders.online roulette voor geld nederland 9. Dat doe je door erop te klikken! Je speelt met de bekende fruitkast symbolen, zoals kersen, ‘7’, ‘BAR’ en gouden bellen.universal slots casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >