Sociaal leren

2025-04-19 06:52:07

Gepost in: Auteur:

{title}gratis roulette spelen kroon Als je op een bepaalde manier met je inzetten om gaat om zoveel mogelijk winsten te behalen.De tweede draai heb je weer een prijs, deze keer 400 punten en omdat het een opeenvolgende prijs is krijgt deze een vermenigvuldiging van 2x.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Veelgestelde vragleovegas king of mobile casinoen 🎰 Zijn gokkasten betrouwbaar?casino slots doubledown fort knox free vegas games Daartegenover staat natuurlijk wel dat je ook niet zomaar op een hoge winst uit zal kunnen komen.Online spelenSoorte×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen?gokken legaal in nederland

casino live tracker

las vegas casino july 2022Gok functiesEen functie die al lang bestaat is de gok functie.🎰 Hoeveel betaalt een fruitautomaat maximaal uit?Check onze verzamelpagina voor casino software providers. Dit activeren kan op veel verschillende manieren.🎰 Hoeveel betaalt een fruitautomaat maximaal uit? Gokkasten en fruitautomaten met een Progressieve Jackpot kunnen het meest opleveren.meest betrouwbare online casino

mr play casino review

diamond 7 online casino review×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Er zijn veel software bedrijven die online gokkasten ontwikkelen.Gok functiesEen functie die al lang bestaat is de gok functie.las vegas casino dog friendlyOnline spelenSoorte Als je op een bepaalde manier met je inzetten om gaat om zoveel mogelijk winsten te behalen. Een jackpot op een gokkast kan op verscheidene manieren gewonnen worden.circus casino inloggen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >