Sociaal leren

2025-01-19 11:31:33

Gepost in: Auteur:

{title}netbet casino account löschen Hier kun je prachtig fietsen. Met name op de Strip zijn de shows fantastisch. Toppers zijn “Club XS” in The Wynn en “Hakasan”in MGM.the casino rewards loyalty program 1 december 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Of misschien ben je een regular? Een immens grote club waar de beste DJ's van de wereld draaien.video game slots online

ruby slots free spins no deposit plentiful treasure

bwin 5 euro casino bonusWat te doen in Las VegasNieuw in Las Vegas, dan loop je al snel verloren. Ook een bezoekje aan de Hoover Dam is zeer indrukwekkend. Als je de tijd hebt, neem dan zeker een helikoptervlucht over dit geweldige park. Echte aanraders zijn de shows van Cirque du Soleil. Ook hoog op de lijst staat de show “Michael Jackson One” in Mandalay Bay. Net buiten Las Vegas ligt Red Rock Canyon.free spins no deposit sign up bonus

online casino new no deposit bonus

mario sunshine casino Dat is niet erg, moet je gewoon ook even beleven. Behalve dat alle casino's 24 uur per dag doorgaan, zitten er ook de meest geweldige clubs.Las Vegas by nightAlle reden om dus een keer deze gokstad in Nevada te bezoeken en zelf alles te beleven.casino y poker online Ook zijn er tal van wereldartiesten zoals Céline Dion, Diana Ross en vele andere die shows hebben in de casino's. 25 oktober 2020 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Echte aanraders zijn de shows van Cirque du Soleil.casumo casino log in

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >