Sociaal leren

2024-09-20 11:51:34

Gepost in: Auteur:

{title}a-z online casinos uk5. Nadat je inzettijd voorbij is gaat een ballenmachine in werking. Een volle kaart met drie nummers geeft recht op het Monopoly spel met 3 worpen.8 nederlandse gokkasten en fruitautomaten Wij adviseren om sowieso altijd op de bonuskaarten in te zetten..BonusspelWorden de nummers van een bonuskaart getrokken, dan is het feest voor iedereen die hierop heeft ingezet.best paying casino jobs in las vegas

igt slot free online

casino bonus kingMonopoly Big Baller ReviewHet spel is super eenvoudig, snel en leuk om te spelen.000Max.Feiten Provleo vegas casino affiliatesiderEvolutionSpel TypeLive Game ShowRTP96,1 %Min. Zou het bewuste nummer komen ja of nee?BonusspelWorden de nummers van een bonuskaart getrokken, dan is het feest voor iedereen die hierop heeft ingezet. Je kunt op alle zes de kaarten een inzet plaatsen en dat mogen allemaal verschillende zijn.best online casino 2022 canada

new online casino november 2022

holland casino cadeaubon kopen Win€500. Zodra je hebt ingezet gaat de bingomachine draaien en worden er 20 ballen getrokken.Voor de twee bonuskaarten geldt dat alle nummers weggestreept moeten worden om de bonus te activeren.casumo casino 80 free spins Voor 3 rondes op het bord moeten er drie specifieke nummers getrokken worden. De bonusspellen zijn het leukste van het spel. Bij aanvang van het spel zie je in je beeld vier bingo kaarten.circus casino no deposit bonus codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >