Sociaal leren

2025-01-13 08:15:41

Gepost in: Auteur:

{title}spin 24 7 casino Tips Geschreven door Evi Geplaatst op 2 oktober 2019 Home › Artikelen › Welke casino spellen zijn minder gunstig om te spelen? Het is populair in Macause casino’s, en na Baccarat het meest gespeelde spel in China. Een weddenschap op Double 1 betekent dat er twee dobbelstenen een één zijn en de andere dobbelsteen een ander aantal ogen.best casino los angelesnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! De kansen van dit spel variëren enorm van elkaar. Natuurlijk, een dikke vette jackpot winnen zou ideaal zijn.casino intense bonus code

casino blackjack online free game

casino mega winVerschillende spelers wagen graag een gokje op gokkasten met een progressieve jackpot voor levens veranderende geldprijzen of proberen casino spellen als Sic Bo en Keno uit. Er zijn verschillende weddenschappen beschikbaar. Dit betekent dat er met drie dobbelstenen een één gegooid moet worden.Moet je nagaan dat er Keno varianten zijn waar je tot 15 nummers kunt kiezen.Bij deze casino's vind je ook gunstige casino spellen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. De populariteit is ongekend.guts casino 200

goksites blokkeren iphone

www.bob casinonl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Wij willen je slechts behoeden voor het spelen met slechte winkansen.Amerikaans rouletteRoulette is een van de populairste spellen ter wereld.f b manager holland casino In principe zijn ze beide hetzelfde, alleen worden ze anders getoond. Met de jaren mee zijn er verschillende roulette varianten ontstaan, waaronder Amerikaans roulette, Europees roulette en Frans roulette. De populariteit is ongekend.gta v casino winning

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >